最近選擇性地遺忘了一些東西,
雖然本來覺得都很重要的,但是過了幾天之後反而覺得沒有了反而更輕鬆!
最近做任何事都好像順風順水,吾通之前係因為個d野而阻礙左自己?
哈哈,可能人真係要吾記得d野,個腦容量大左,思考先會變得更快!
最近,台灣的朋友都番左來啦!期待假期快d來臨,我地可以成班車隊出去玩啦!
俾遺忘的開心亦都開始逐漸快來啦!心情正爆!
但係對於d測驗,跟本就無心溫習...唉!.....
希望可以合格la...