今個星期可以話係近排最開心的一個星期
先係英文小測合格,
跟住最開心就係星期四!
星期四係我地班際羽毛球的比賽
原本我地第一局win左的話就應該會win
輸左就輸梗
但不如意的是.第一局我地班的選手輸了!
當我地以為比賽將會落敗之際,
幸好第二局的女仔發揮了超水準,win了我地認為她不可能win的人.
之後第三局我地班對住一定輸的!.
第四同第五我同一女仔都win,
最後我地以3比2獲勝,
當我地win個該真係太開心啦!
好 win下一場就坐亞望冠啦!
三文丙加油!