終於都考完試啦!
呢幾日晚晚都通宵真係十分辛苦,希望我下年吾洗再捱多次啦!
終於,我期待以久的暑假就快來臨啦!
但是卻覺今年的暑假不同以往.
因為如無意外下年我就係大學生啦!
但是,我下年會係邊呢?
澳門,大陸,定台灣?
定係入在社會大學呢?
真係好多野煩,而且最煩就係如果我去左台灣,我家姐又要去大陸實習
咁家中父母邊個照顧呢?屋企的經濟可吾可以支持到呢?
唉,呢d野真係十分煩.
不過船到橋頭自然直!
將呢d野放低先,去過埋個開心的暑假!