2007 年 1 月 24 日 星期三
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日我好似平時咁番學啦~!!
不過就唔係好似平時咁"熱鬧"喇~
可能係因為平時最o曹果d人~
今日唔舒服啦~
又係既~唔舒服唔好番學嘛~
應該休息多d~
就算上左堂~都唔知老師講咩啦~!!