2007 年 1 月 8 日 星期一
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
唔知點解∼呢排好中2超女既宇春同筆筆∼
可能係佢地型啦∼so咁中2佢地∼
但佢地唔係香港歌手∼
想話搵d佢地既相相都係一件難事∼
不過....
見到係香港都有咁多佢地d粉絲同玉米∼
我都好開心∼/\/\
總 之 . . .
十 卜 小 蔥 同 筆 筆 啦