2006 年 11 月 6 日 星期一
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
好耐冇打日記喇~
有d唔想打tim~(懶呀-口-||)
唔知琳琳媽媽寫左信比我未呢~?
哈哈~
好期待佢封信呀...
今日開始...i think有d唔舒服~
成日打"乞痴"~一d都唔好受!!>,,<
呢排中2左hiromi~佢都幾令呀...^^
唉///////