2006 年 10 月 21 日 星期六
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
有時我真係好唔明~
我細佬都小4啦~仲唔識得自立~
下下都要我.....
我做得唔好又比人話~我覺得我好慘lo~
回想起以前~
我小3已經可能自己答小巴番屋企啦~(學校係::上水~屋企係::元朗)
我都唔知點解我細佬就要笞校車既~(學校係::天水圍~屋企係::天水圍)
近到開左個window就可以見到佢學校~
真係冇$$搵$$黎哂呀!!= =!!