2006 年 10 月 19 日 星期四
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日係旅行日~都幾開心呀~^^
但我都係e班d人玩多d~
如果話我班d同學呢~佢地有d都好好~
主動黎我面前~問我食咩~!!^^
我都食左好多佢地比既野~都好好食!!
而有d令我好唔開心既事~就係有d好衰既人~一d都唔知咩係禮貌!!
真係好想好大聲咁話佢地一次呀!!><
總括黎講~都係開心既~
有d男生仲好搞笑呢~=v=!!