2006 年 9 月 25 日 星期一
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日好辛苦呀~><
病左~仲病到死死下...
又傷風~又喉嚨痛~又咳~仲唔多想講野~仲有d想嘔!!><
可能係冷親啊~><
好辛苦呀~><
今日同玲&無淚傾電話~
佢地好似好fd咁架~我唔出聲佢地都唔多知道咁!><
我想同琳琳媽媽傾呀~><
唔知佢幾時有得用呢個電話~
希望快d喇!!><