2006 年 9 月 30 日 星期六
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日同平時一樣都要去上水~~!!
but.....
我仲有好多homeeork未做哂wo!!
點算呀~><
唉///////////
個病都差5多好番喇~!!原來好多人都病緊wo~
不過又係既......
天氣時冬時熱~都真係會有好多人唔舒服架!!
所以呢.....
我係度希望各位唔舒服既朋友~快d好番啦!!^^