2006 年 10 月 15 日 星期日
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日好開心呀!!
可以去旺角~仲可買到一本魔王薄!^^
果度唔止魔王薄架~仲有鎖匙扣~好可愛架!!^^
好想要....但只可買一樣!!唉.........
不過旺角好大陣臭味呀~
一定係d臭豆腐啦~好難頂呀!!><
但可以買到魔王薄~都係開心事!!!