金日唔洗番學~應該好開心既~
但唔知點解~好唔開心!!
可能係因為我琴日激親艾德啦~
話小科黎左我度~我唔應話比日向玲知架!!><
如果唔係~就唔洗激親艾德啦~!!
雛田同我都有安慰艾德架~好似叫佢唔好咁傷心呀.....!!
但唔知有冇用~
見佢唔開心~我立即話::小科走左喇!!
又有人轉話題~先好似冇咩事炸!!>3<
但都希望艾德唔好嬲我啦!!!
---------------------------
慘啦!!
艾德唔幫我整圖咪死~
都係唔講喇!!><
--------------------------








2006 年 10 月 20 日 星期五

唔洗番學~





*最新。日記)]]
*●FD子〞












