2006 年 10 月 30 日 星期一
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
琴日同D屋企人去BBQ~
好開心呀~因為第一次!!
最初去到既時候~真係好嬲架~
因為冇位~D工作人員又冇禮貌WO!!
激死我呀...><
不過我地最後都有位!!
(因為我地叫D人退$$~先有位炸!!)