2006 年 11 月 10 日 星期五
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
呢幾日發生左好多野呀~
搞到我好煩丫!!
唉...
死啦~音樂試果d野仲未ok呀~
唔知miss比唔比3個人一組呢??
如果唔比就慘喇..........
不果有D都好開心既就係
傑傑同DICKY會黎我屋企呀~^^
哈哈~好期待~