收到琳琳比我既禮物啦~^^
係sasa~嬌嬌~mandy同牙don既相相~
我好中2呀~
多謝琳琳~!!^^
**********************************
聽人講話小宇黎左hk~
唔知係唔係呢~
如果係~都冇用啦~
我一定見唔到又令又型又好人又可愛.....(省略1萬字讚美說話~)既佢啦~
唉...
我又令又型又好人又可愛.....(省略1萬字讚美說話~)呀~
點解你唔係香港歌手呢??
如果係既話~
我buy你d相都易d呀~><
不過hk歌手邊有好似你咁又令又型又好人又可愛.....(省略1萬字讚美說話~)呀~








2007 年 1 月 10 日 星期三

好野~唉~





*最新。日記)]]
*●FD子〞












