2007 年 3 月 21 日 星期三
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
琴日電腦整好左喇~
又有得玩啦~^^
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
講番今日先~
一早去番學..
冇咩野特別呀~
直到英文堂~miss張"勞工節"讀錯左做"老公節"
跟住成班好哄動啦~
我諗::讀錯少少姐~唔洗咁呀~
********************************
其實又點會有老公節架~
有我都冇得過啦~><