2007 年 3 月 25 日 星期日
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
琴晚發夢~
竟然比我見到牙哥同牙嫂~
-----------------------------
話說...
我放左學要我牙哥名牙嫂黎接我{{仲細咩?}}
好開心~
因為玩得好開心~仲同牙嫂傾左好多野~
例如....{{唔講}}
仲同佢地玩"麻雀捉雞仔"呢
我係雞媽媽~牙嫂係雞仔~牙哥係麻雀~^^
我要努力保護牙嫂呀~
唔好比牙哥捉到{{牙嫂係我架}}
h a p p y ! !