2007 年 3 月 27 日 星期二
公告::
1.歡迎大家留cm,,
2.現在播放"Sun Boy”z-Hey You,,
今日maths"保"課~我等左好耐都唔見牙sir~
我想走架喇~
but"""牙sir又黎左喎!
都唔錯呀~比起牙邊個教~我明10倍有多呀~^^
聽日希望有好成績啦~^^
but"""我未掂過中史書哇><
實唔合格都似~
嗚嗚,,,,,,,,,,
不過聽日有得見牙哥喇~
都係好事呀~^^