
↑ 心情很好, 天空很藍∼
好想快d到聽日, 但唔想聽日咁快過...
爸媽應承聽日帶我出街行下,
仲會一齊食早餐, 跟住去影相
雖然係要早d起身, 但真係好期待∼∼
只係這簡單的外出, 都會令我覺得好開心^ ^
唔知從幾時開始, 已經冇再同家人下吓棋, 玩吓cards
一方面係大家都會成長, 二來係大家都好忙,
一齊玩就好似變得唔適合, 仲有d浪費時間...
其實我係好鍾意'痴'住屋企人, 我enjoy同佢地一齊玩
就算係坐埋一齊傾計講吓笑, 我寸吓你, 你'疾'吓我咁
時間長定短都好, 都係非常開心ge時刻∼
呢d時刻唔係成日有, 有時大家心情唔好, 或者忙到冇時間,
仲會有小吵架ge情況...所以呢~一有就要好好咁珍惜^ ^
|