哈哈^^今日係期中考周..不過如常上網,工讀,讀書,
食飯,訓教,打東東..呵呵..
不過我好似無物特別,因為未行到埋黎都唔識死..
今日上國環歌時吳行浩見到我地錦EXAM錦辛苦
所以就提早放學啦..一個鐘錦大把..
早知佢唔點名加提早放學,我就唔返學啦..
係咪錦話^^放左學無物心機溫書,
所以就去左ZZ LU..真係好訓..
由4點訓到5點令起身,事關琴日上網睇到漢神買BRA有大減價,
所以6點幾就出發去左買BRA大行動啦..
哈哈..^^返黎歌時滿載而歸呀..因為真係超抵..
700蚊台B有2件黛安芬耶..係黛安芬耶..開心死囉..
|