依家係14號既早上1點24分...距離24號爸媽黎既日子
仲有10日~~~係依短短既10日,話長唔長..話短唔短
好快要同台灣既朋友say bye la~~個心有d戚戚地....
仲有d痛痛地...依2日都成日係度喊...打blog喊..傾msn喊
傾fb傾...訓訓下教又係度喊....真係好唔捨得~~~
之後唔知幾時又可以返台灣呢....好唔捨得apple同財法既同學
某人、某事、某物...都令到我個心好唔舒服
一直同自己講,唔好諗唔好諗,就一直係度打轉
個腦停不了就一直係度諗...我真係好攰丫
另外,係11號既送舊晚會,我最大既獎品:就係得返個好朋友
同埋唔洗帶住遺憾咁返澳門,因為同cat姐搞到無朋友做,
我真係有10萬個唔願意,縱使佢既個性係點
我地都係曾經經歷過好多人、事、物既摯友....好姐妹
係唔應該因為誤會、缺點而將過去呃殺得一乾二淨嫁
鄺穎珊,你永遠都係我既最佳損友!!
對於某人,我無可以再為佢做什麼啦
只希望佢係台灣既日子都係開開心心
就算做唔成fd,我都未曾諗過要佢唔好過
平時就算講佢唔好,講霉氣說話都好
心靈都一直牽引著,希望某人都能平安、幸福!!
p.s.macau,i will come back soon.
|