估唔到你琴日同我講既野,真係講得出做得到
或者我真係唔夠了解你...我唔曉點樣去理解你個腦諗咩
我始終都係覺得你係無必要做囉
你只係走左一日都未夠...我就開始唔捨得你
我之後既日子又應該點算好呢?
今日去見工...我好失敗丫...完全唔識用英文自介
感覺上真係好想自殺丫...點解我可以咁弱....我好憎我自己
返到屋企...開始無曬心機搵野做啦
我既天空變到越黎越灰....係世界末日啦嗎??
你到底係邊丫><?唔好離開得唔得丫?快D返黎啦....
等待真係好慘嫁...你懂嗎?