| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 19 日 星期日  |
去完岡山大夜市,再去西子灣  |
分類: 未分類 |
WONDERFUL~~BEAUTY~HAPPY~~EXCITING~
開心都不得了..今日10點幾就起左身LU..其實想訓到自然醒的..
但係都唔得..慣左..呵呵..一起身就刷牙洗面去食拉亞漢堡
今日點左個麥香雞堡黎食...感覺好似麥樂雞呀..啖啖麥樂雞..爽呀
搞左錦奈,都係返左屋企...無奈想話讀書,就訓著左啦..
唉...訓到3點幾先起身..
起身唔代表會溫習WO..去左睇幕後大老爺..天呀..
到底我做緊咩><OH NO><><><
搞搞下..差唔多啦..就等到東仔補完課返黎啦..
哈哈..就開始左我地GE岡山大夜市之行啦..
原先睇到BBS,個個台灣生都約定今日去岡山
但係夜市會開GE百分率係5050,根本無人知,會唔知開得成..
睇下運氣如何啦..呵呵..有開呀..真開心..
開心第一個原因,係可以買牛舌餅,難忘的味道哦><
黎到台灣一定要食..仲有台灣好少夜市會錦長嫁..
有機會一定要去下...見識下哦..
不過行完之後GE結果,每個人都係一樣..
唔想攰..唔想行..想返屋企..
哈哈..之後我地行到8點幾...就打算返屋企啦(我個心錦諗)
點知東仔話想去西子灣食冰..所以又飛車去左食啦...
去到歌時見到港澳客呀...初頭唔肯定..
但係食冰期間佢地講野講得好大聲..
所以係""港澳人""囉....><
講返食冰..."""""""芒果冰""""""終於出現返囉
等左你好奈啦...頸都長埋...
第一啖入口即融...好食...><YUMMYYUMMY
最後,到走歌時,見到港澳客入面有2個妹妹仔錦可愛,
我就送左我個汽球俾佢地LU
開頭佢地以為我係台灣人,因為我最初只係同個令妹講""俾你呀俾你呀""
個爸爸後尾就算知我係港澳人都照樣同我過國語""謝謝""
呆曬囉..物我都真係似台灣人,""台妹咩""
回家去LU>><><


|
|