琴晚半夜三更睇完巾幗梟雄大結局,真係全城熱爆呀...^^
不過好彩個結局唔係爛尾姐...
回想返好多片段同金句,柴九哥講得啱..
人生有幾多個十年,做人真係最緊要痛快呀嗎..
所以我依家都好想自己硬朗d...敢作敢為...
好似柴九哥錦..唔好做d對唔住自己ge野..
能夠做到d令大眾快樂ge野....^^呵呵...
另外..依幾日台灣放緊端午節耶..連續幾日..
呵呵..我,阿東,宅男,marco4個做左戰隊呀..
差唔多都係埋一起的...^^
呵呵..笑死呀..不過大家都好開心..
至少唔洗好似成日都要同人鬥戴面具戴得叻呀..
因為真係好攰呀..d人永遠覺得可以呃曬所有人..
但係永遠想不到呃唔到自己囉..
仲有2,3個禮拜就考期末考啦..
即係話差唔多要say goodbye to台灣所有人啦..
上次走無錦唔捨得嫁..
唔知係咪今次同班同學好左呢..
所以特別唔捨得8朵金花....意淳,巧拼,艾璉etc
期末考,我要加油呀...
加油呀
|