「不愛她就不要接觸她,如愛她就應盡量給她幸福」
karian
暱稱: GLORIA
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
3個月過去了
思念第一天
尚有10日
尚有20日
尚有神聖既一個月
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 51
今日人氣: 2
累積人氣: 1379
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 17 日  星期三   陰晴不定


心情如天氣 感動 分類: 未分類

係琴日台灣放左榜啦..今年高大新生有24個...

不過到最後黎幾多個都係未知之數....

而且細佬都考到理想GE大學,佢去唔去讀係一回事?

有無前途係一回事?個系讀咩係一回事??

唉..有時真係好憎自己...細佬,我欠左你..

><如果你係哥哥,你咪有得去外面讀書囉?~!!

如果我當初係出黎做野,你咪唔洗顧慮錦多,可以皂過黎讀囉...!!

有時對住你,真係覺得好後悔.....

覺得自己總係欠左你錦...

不過最後細佬..我都係想家姐講一句...如果你係過黎讀,

我去打工又點話....因為我覺得台灣會好過係澳大囉..

講真的...><我唔想你因為加鎖而困左係澳門....錦樣係無用嫁><

你成曰都唔聽我講GE~~為你好..你又要錦樣...?

家姐可以怎麼辦??諗清楚D先決定啦...><><






訪客留言 (返回 karian 的日誌)


GARYCHEANG 於 2009-08-29 07:36 PM 發表:
我都想有個咁為人著想ge家姐.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



evaeva11 於 2009-06-22 01:15 PM 發表:
5好咁la 開心d la
COMM2NT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]