| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 10 月 13 日 星期三  |
熱情如火  |
分類: 未分類 |
最近都唔知發左咩癲..日日都ICE同CP玩TB GAME~!!
不過又幾開心既~!!發毛毛..今日著左同巧拼公主去買歌件背心..
洗衫歌時唔知係咪大力得制...有2粒珠鬆左...唉..真係化學
玩野咩..一日就爛..明要考我針子姐~!!
過多2日就影學士照啦..好緊張丫好緊張...唔知著係學士服似唔似大四畢業生呢
好期待丫~!!不過期待前仲要返強制執行法..陰公..
唔想返學..只想去玩..去偷歡~!!@@
HAHA~!!MY BEST FD ,I LOVE YOU~!!I MISS YOU~!!
P.S.我都好掛住你丫..要快D考完試...即係返澳門~!!<---目標
|
網主回覆
我都係丫..不過暫時未想返黎住... Posted at 2010-10-15 11:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|