話說10日又過去啦....依10日過到辛苦又唔算太辛苦~~
不過真係好鍾意HEA既感覺~!!
琴日去漢神周年慶洗左好多錢丫..
依家請CALL ME MS.BOBBI BROWN啦...全部化妝品差唔多都係B系列
都唔知發生咩事~!!一支掃都要900蚊台B...眼線掃又要7百幾..OMG
不過要洗既始終都係要洗既...但係第一次行周年慶行到腳抽筋囉
WTF...返到屋企即刻同我腳抽筋...太誇張啦....><
下次唔敢再著高跟靴去行周年慶啦~!!肉赤死我啦
同APPLE姐姐去行街感覺真係好舒服丫..不過過埋今年就無啦..好唔捨得丫
唉....過返前日個難忘經歷...""第一次渣車撞人""
我都威威囉....條仆街仔明知紅燈都過馬路,都唔知台灣D先生有無教佢地嫁
食屎嫁...讓佢過又唔那過...仲要走2步退3步...硬膠既咩=.=
可憐我個菠蘿蓋渣...依家成個壽星公咁...又紅又腫又紫..真係0左咀囉...
12月第一日就咁黑..幾時先到跨年歌日丫...陰公豬囉
過多10日就係我個ENGLISH TEST啦...好愁...唔知個8婆出成點
好驚佢唔俾我過丫...唔想下學期又重修囉
下星期又話要交畢業冊D錢啦...千2銀囉....窮死啦....
真係賣屎忽都唔店丫=.=
今天去瑞豐既戰利品 望住佢..無曬抵抗力囉
|