仲有唔夠3個鐘頭既時間...2010年就走囉
2011年要來囉^^真係希望佢可以快D黎哦
今年真係估自己唔到...一個人留係屋企
睇住跨年直播咁過除夕哦=.=我既台灣最後一年就係咁過...悲
不過咁樣都好...自己靜靜地過
唔洗凍親..唔洗渣車...唔洗同人迫...都係一個不錯既選擇
過埋今日就1月1號囉...踏入1月份即係代表我就快返屋企囉
不過又要考試啦..他媽的....=.=可以飛過曬D考試><
直接返去就好啦...我好想你哦..我的愛人
如果可以皂的話..好想你係我隔離陪我過2011耶
P.S.希望未來既一年..我可以順利畢業,戀愛順利,每日都開心,身體健康,
真愛萬歲,愛人可以快D搵到野做,愛人不再欺騙我!
|