唉唉唉~~報告結束~~要補考<---一個沉重既打擊
你老板...人地仲諗住過埋今日就諗住好好去玩
依家玩個屁咩><我頂你個肺....好想狂閙7條死肥佬囉
冚家產~~~批黎批去仲物7丫><唉...又要讀書
屌...真係好唔想生吞9份報告丫....仲要每份都要重寫完
消化埋佢...全部背到滾瓜爛熟...真係有可能嗎><?
好懷疑囉><真係好鬼DOWN丫...返到黎物都唔想做囉
依家又要等埋個補考分數出黎...咁我即係返澳門係無了期啦
唉..好撚煩丫...我好想返澳門丫
每次教學的同時,其實條肥佬有無諗過就算我地係程度唔夠
都唔洗批得咁盡丫...上堂咁撚有壓力,個個都驚到仆街咁
鬼有人會敢回答問題咩...佢係咪要檢討下佢自己丫
真係越黎越憎佢丫
5/14----->台中
5/21----->直屬送舊LAMP
5/29------>畢業晚會
6/3-------->謝師宴
活動一囉囉...不過心情唔好...點玩得開心丫><?唉
聽日LINGLING就黎啦..我都唔知去花蓮點算啦...好撚愁丫
|