karrie0217
暱稱: 晴朗
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~Last Day~
~有九千幾啦~
~完美的結局~
~唔好咁啦,同事~
~聚會~
文章分類
全部 (193)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 193
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 4879
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天


~搵平D呀嘛~ 愉快 分類: 未分類

    今日,要老公浩文陪我去買鞋....我地兩個响MK行左好耐....又落雨...又熱...都唔明解架...個風都走左咁耐啦...仲係咁落....仲要落到一D涼意都冇...熱死人啦...

    行左好多間...不過...其實我要既係黑色姐...係可以唔駛行咁多間既....不過我想格價姐...

    行左好多間都係同一個價錢....本來都想聽浩文講...事旦搵一間黎買既...但...我都係想睇多間先...哈哈....睇睇吓...真係俾我睇到一間平$40呀~~~哈哈哈~~都話睇多間架啦....(不過...平咁多...係咪有問題架呢...)

    但...佢冇我著緊個碼呀....因為諗住買大D會舒服D呀嘛...但...佢地冇我個碼喎....咁我諗...細D應該冇問題既...本身都買大左D既....哈哈....竟然真係啱著喎....仲有鬆添BOR...咁...我著開果對....咪好大...???

    距離一年既倒數...仲有9日...!!!

~HAPPY BIRTHDAY TO SAKURA~ 愉快 分類: 未分類

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,

HAPPY BIRTHDAY TO SAKURA~~~

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

    SAKURA,生日快樂!!!

    祝您,身體健康...日日都咁靚...青春常注...升職加薪!!!....仲有...年生貴子...嘻嘻嘻~~又大一歲啦...乖乖地呀!!!

2007 年 8 月 11 日  星期六   晴天


~又唔返工~ 呆滯 分類: 未分類

    激死我啦~~唉~~阿媽妳又唔返工.....妳郁d就話唔返工...咁點得架~~???

    成日就懶係野咁話我聽你唔會遲到...唔會唔返工...借勢黎指責人....講到妳自己好好咁...咁..今日因咩妳又唔返工呢...???我真係諗唔到妳咩原因囉~~~!!!

    哼~~真好笑囉~~你然話俾我聽妳個原因係..."唔想返"....哼...真係笑大人個口呀...成日都係有口話人冇口話自己...!!!

    今日妳冇返工...就竟然去左冒險樂園玩左成日.....之後又去左麻雀館....妳有冇搞錯呀....妳係咪傻架....?!?!?!

   

    距離一年既倒數...仲有10日...!!!...咁快就一年架拿...?!?!

   

2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


~打風呀~ 滿足 分類: 未分類

    嘩~~~今日打風呀~~~D朋友仔好多都返返吓工就返屋企....點解我返工咁耐以黎....都未試過打風唔駛返工既..???~~~你就開心啦...lemioi....同你通電果陣你就已經執緊野啦~~哈哈哈~~柏布俾你鬧番轉頭喎~~真犀利~~哈哈哈~~

    仲以為阿媽返緊黎...點知原來佢已經一早返到黎囉...佢又係列行動作...冒險樂園...我估計...佢玩左起碼差唔多成千蚊....唉....

    佢玩完之後....佢仲要去埋麻雀館....佢話要搵番頭先玩冒險樂園d錢喎~~唉....如果輸左既話....咁點呢...???

    今晚好攰...好夜先返入樂華...要等阿媽洗哂兩機衫先走得....之後落觀塘食野...又冇車...搞到成2點鐘先返到黎...好攰...呀...

    距離山頂的日子....不遠已!!!

2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


~好煩~ 不安 分類: 未分類

   8月8日  冇攪好瞓

     今日,一早返左婆婆到...同阿媽...兩個人拎好多野入去...之後...去左TW飲茶...阿媽帶左表弟華仔去冒險樂園...唉...華仔話我聽佢玩左好多$$囉~~佢話起碼係有$500以上囉...@.@"...唉....我諗都有呢個數目架啦...我中途去左柴灣做D緊要野....到我返黎....佢地都仲係玩緊.....仲要我玩埋一份添BOR...我黎到都仲玩左成2個幾鐘.....咁玩左幾多錢...可想而知啦....唉.....

     阿媽你仲郁D就唔返工...要扣錢架...扣成400蚊一日...你有幾多俾人扣先...

     今晚,要同表弟一齊瞓...俾佢個衰仔激死我啦...成晚係咁拎轉身...仲要大動作到死...總之佢拎轉一次我就醒一次...我計過起碼有十幾次...我已經瞓到好開架啦...佢仲要反瞓到不得了...成晚係咁一腳就申過黎.....真係難明佢去到我婆婆到,我大舅父點同佢瞓架......又昃反瞓成咁既....

     不過......佢bb果陣我就揍過佢...明同佢一齊瞓...瞓醒果陣佢個頭竟然向住床尾...哈哈哈....佢都幾搞笑個bor...佢bb果陣....我地個個都好錫佢架...我仲記得我一放學就會即刻跑返屋企同佢玩架啦...佢好得意架~~哈哈哈~~