`''好得意哦!!~
我係韓國往左1星期都有啦!!!
我食左咁多野...
發覺原來韓國人食完野要自己執同埋可以加野食同汽水嫁""""
好鬼死得意嫁姐 d 韓國人...!!!
我地前幾人去左樂天玩牙---``好好玩牙"""> <''
你地想睇相相..可以等我返左香港之後叫我sd比你地~~!!(係icq同msn都得嫁)
聽日我地去咩山玩牙....有得浸溫泉...卡卡卡卡""""
唔打啦...諗唔到牙###
諗到今晚打~~!!!!>33333<""
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 40 | »