好耐冇見過我打日記呢!!!
我都冇心機打呀....衣幾日考試'''
今日考基商```唔識呀"XDD"
不過點都要考到20名內...呀媽話考到送個Patrick cox既袋比我呀..
哇卡卡''有幾日考完試都去左唱KK###
今日我問呀爸囉錢''佢唔比喎...\ _ / ''
今日食完野敏敏同我去左34屋企玩''後尾賢妹妹同彤都黎左"""
34個呀哥d FD幾靚仔..佢地狂係到偷拍==”
玩左一陣落左大窩口買野食!!賢妹妹話去睇嘉寶個頭''我地味一齊去睇囉##
大約5點幾返屋企Lu`~
今日本身都好好地..但係打完info心情變得極差∼~
唔打Lu'''''訓攪 >3<"
|