今日勁熱喎..熱到想死!!
第一堂數學..我地又係到玩潮洲豬
第二堂中史..呀妹講D野搞到我地成班都係到笑∼∼miss紀都有!!
第三堂英文..聽耹聽...悶到我係到Zzzz.....
最尾個堂科技...死肥佬見到我地成個垃圾筒都係糖話留堂喎..都有病
跟著我地味係到叫lo!!佢叫我地唔好嘈喎....我味大叫:車...你唔比我地係落下食完拎上黎嫁...你唔好同我講你細個冇試過!!!
佢扮聽唔到喎..賤得佢呀####
去食屎la~!!
又話o麥又話柒~~ 煩西<<<<<<
勁唔据佢囉..... 放左學去左同蠢蠢行街街!!!!!
4點幾返左屋企lu∼∼
極之唔like科技o既死肥佬....‘XDDD’
|