∼∼游水∼∼
今日1點幾去左游水..
有我.大眼雞.呀妹.Billy.呀雞!!
超級好玩呀..我地含著D水係到噴人...極級爆好玩呀@@@
下次再去過先**我地沖左好耐涼..Billy極唔耐煩lo∼∼
kakaka....6點幾返到屋企lu##
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »