∼手球比賽∼
哈哈...咁日同kelly & 34傾電話!!超好笑∼∼我同kelly一齊係到玩34..
今日手球比賽呀...周sir都黎左呀@o@
我地8比6贏左!!開心到秀明又喊=.=
打完波同安琪去左食KFC∼∼
本來諗著去旺中嫁..李敏又話唔去喎**超無奈lo
我同秀明去左大窩口打波ˍˍ
打到6點幾死左去OK買野飲#######〕
7:10返到屋企lu∼∼
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »