(﹏哇卡卡'''
今日晨早起左身lu''''
10點幾彤就出左去lu``
本身諗著去行街街''''
但係個個都唔出街..所以味冇出囉``
呀B11點幾起左身lu..玩到1點幾去海濱食野!!
好掛掛小學呀^V^"
今日彤生日...我都味買野送比佢添'''''
遲DD補返比你呀下~~
送著個 比你先.....^m^```
你唔介意個可!!!
你放心我一定會買一個超靚既Melody比你ga...
記往多謝我呀>3<''' 嘻嘻~~~
下個星期去游水好定係返小學好呢??
睇下點先la∼∼∼
要食飯la..唔打lu```
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 40 | »