係韓國牙!!!~
好耐冇打啦....我琴晚黎到韓國嫁------
我一黎到就見到好多野食啦~~~~哇卡卡卡
今日去左食壽屍同中華料理""好好味牙``
琴晚去左食燒烤```都好好味嫁> <"
我想快dddddd返香港牙"""好掛著香港既佢牙(不過你地都唔知邊個佢嫁啦)``卡卡卡卡
聽日又唔知食咩呢-____________-""
我好掛著你牙```好想好想快dd返香港牙牙牙牙!!! >3<"""啜啖先``
邊個想要手信牛個言仔啦....^^""
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 40 | »