悶死我La∼~快d考完試La!!
今日考電腦..唔係咁識........
加油呀!!林芷淇##^.^##
今日放左學同嘉雯..敏敏..明走''
行左一陣去左紅樹林食野``好味道''
食完野佢地上左我屋企挾頭髮'''嘉雯挾曲左呀'''好靚呀``
大約1點幾敏話要走...雯又話要去同呀媽飲茶'''明又要返屋企溫書
無幾耐我家姐又出街街...得返我自己係屋企'''悶到我死La
琴日我地行街街個時去左聖安挪我整跌左個蛋糕落地...佢地叫我執返’’
我味執Lo!!好彩d人見唔到..我擺返係到∼∼然後即刻走‘我地好賤啊可^^
哇卡卡...>3<"
今晚再打過..Bibi~~
|