比賽!!
今日排球比賽呀..一早起左身去睇男仔打!!
佢地輸左不過好過上次呀....happyyyyy∼‘
到我地比賽la‘‘雖然我唔係正選’’
第一場輸左.第二場贏返..第三場kakaka∼
””34開心到喊呀””你話贏定輸呀∼∼
如果下場贏埋就可以爭冠軍la..下場對全完@o@
打完波返左屋企換33跟著去大尾篤
踩完單車..跟著划艇..跟著去左BBq..
11點就返左屋企lu∼‘
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »