●ו冇心機o﹏ °
唉...好唔開心呀呀呀呀!!!
今日上D堂悶到死..又唔比人訓搞喎‘XDD’
我終於可以忘記到‘佢’la
哈哈..咁快就忘記左佢一個星期lo喎︿ ︿
> <” 應該忘記的把他忘記得(切切低低)@@@@
嘩kaka
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 40 | »