〝餓死我la..〞
今日冇咩特別呀...
第一堂科學..o個個miss莫講野悶到死
又鬼死咁遲放..搞到冇小息.英文堂又係
兩個小息冇食野呀### lunch又要打波冇野食>3<”
打完波去左小食部偷偷地買左多多(益力多)上去飲..hehe
呀sir勁蠢︿︿我飲多多都唔知..個個都聞到****得佢聞唔到...
成隻豬咁!!!!
哈哈哈哈!!
唔打lu..我家姐玩@o@ bibi∼∼ >333<
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »