考試第二天〝
同pool番-\/- 之後係度等
入禮堂= 0= 中[聆聽]
唉..好難 !亂作=.=
之後等左個半鐘 ______
考oral !!!又係等 ...
到我啦=\/= part 1 ok既~
但之後個小組就衰左(︶︿︶)
仲要miss eng考!!!
悲++++++++++(*-.-)
考完 ,,同渭係大興食lunch
then 係學校等pool
同meiling ,,polin傾下計咁
時間過得真係快 ____
之後就一齊走嚕****
返屋企 ----- 訓覺 &電腦
溫epa=______=
唉
|