得閒打日記啦*^^今日
照常同pool返-\/-then
閱讀 =0='係度做功課!!
電腦 :ok明啦 ..識識地
週會:冇左 ,,又係度do功課
epa :好鬼悶 ..眼訓-3-
art: 又係整相架-.- 之後..
.............................
lunch ,去盈風 _____
都係咁啦-0-''''
英文:比miss eng話=0=
之後又讚番我囉!=.=''
無奈!!!!!!!!!!!
中文 : 又無聊吧~
放學 ..同polin&pool&亨走
之後都係無聊下咁!!
then ,亨走了 ~.~
又是無聊吧∼∼∼
|