今朝同pool&維食早餐!上
到去 ,睇報紙* 今日心情特
別開心^0^好精神= 0='''
之後第一堂 中文 :對工作紙
過得幾快∼
小息又食早餐 ..很飽的><
數學 :我調了位 | 笑 -0-
英文 :悶 , 對 w.s
物理 :好笑^^ 渭笑到傻左!
lunch ,去左上户食 ~ 好味
的 .. pool又傻了!睇黎今
日個個都冇食藥-.-'''?
音樂: 派卷 ,得6分@@ 又做
w.s
英文 :無奈=___=miss eng
講乜?? 大個女 = = oh∼
放學 ..去電腦室整音樂個
project , 點知無開=3=
叫周sir印野 ' 印唔到我個d
野= = 唉/-\ but 謝謝周
sir ! 之後行十字 '''唔知miss
wong見唔見到我地呢∼ ~.~
跟住諗住搭車 , 又冇上到 ++
同10v去左食雪糕 !好味呀=\/=
then一起回家去 _____
又打了日記*! >\/<
|