賣旗日@@
一生人第一次賣旗= 0='' 今日好早起身 ,, 7點5出 門口嚕* 搭小巴`雅都 ' 之後見到渭 ! 一齊係m記食 早餐^^ 一起分享∼哈哈 跟住差唔多大家都到齊啦! 之後同渭&維賣呀!之後我 同渭轉去其他地方-0-'' 賣左一陣 .. 有3個婆婆過了 來賣 , 我地唔夠佢地爭-.- 之後同琦走左啦...唔知去 邊度賣-.- 仲有幾張....... 之後大家一齊去食野 咁就完啦!
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 86 | »
好友