1\23
今日8:30就起左身嚕*beca..約
左 渭&維去mk!我冇遲到=\/=
真開心 我地好早到 ,,但d鋪都
未開=0=''' 之後大家都行行行 ’
但係我都買左 好多野啦~ ^^
跟住去左食野... 很美味_____
之後又開始逛逛逛
渭都買左野啦>< 然後就買野食
上車eat啦 ' 之後同維去左市中
周圍睇下野咁 ,,, but 嚇☉__☉
justin幾時可以買票啦 ? ?等
之後回家了..... 當然看看我的
戰行品 -.-'''' '-'
1\24
悶悶地 ,,,,,,,,,去左市中
然後食左個下午茶__.__
回家吧*
|