今朝早左起身 , 然後執左好
多野= =之後就出去接渭嚕'
跟住等維同darlie!-0-''耐
的~我地去左百佳買奇異果
香蕉&乳酪..接著他們上我
家做project了=3= 無奈??
番到屋企 ,打機' darlie都有
玩__估唔到佢都ok架=.=
哈哈∼玩玩下 / 記得要拍野
拍完+++又打機嚕! i like
之後維又玩埋一份= \/=
大約3點40分就去搭的嚕*
去睇king kong-0-||5個人
入去睇啦~真係愈睇就愈
覺得好看^0^darlie同洋
由開場就講到散場......=0=
3粒鐘過後 , , 就番家了!
很累]
Stupid duck is u
by kat = =\/
|