今日都係咁既時間返學校
=\/=上到去 ,, 眼訓嚕*
第一堂: 英文呀!but..
=. =||唉
生物:幾好哇=0=!
數學 :同琦&力奇玩到幾
開心架 =.='''''
中文 : 小小悶 =/=
到lunch ..好開心 >\/<
去左盈[風]
化學 : ...................
做ws
歷史: quiz嚕*好難!
睇片 ,, 有d好恐怖
放學 ..又去左盈風 |
之後番良景拿東西
跟住同pool &meiling
去市中~好開心呀^0^
哈哈哈 =0='期待陸運會
>< 野食等我呀-\\\\\-
|