=\/=
今日都係岩岩好番到去=.= 之後閱讀堂 ..睇書!幾好看! 跟住 電腦 [吾識整 >0< ] 小息 ,, 去左食珍珠雞^^ 正 ∼暖唒 週會 [2人在做戲....] epa [ 悶的!=0=']
art [ 樓下畫畫' 幾開心 ]
lunch ..去左盈風食
英文 [可以調位 =~= 幾好]
中文[周sir隻腳傷左 , 冇教書 快d好番~ ]
放學 ,,去左電腦室++ 然後同 meiling &維 食魚蛋 ~好食 之後渭同傻鴨幫我做左 ... 謝謝你們!^^ 跟住同渭行左陣 ,, 就番家了
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 86 | »
好友