今日都好似平時咁 ,同pool
返!之後閱讀堂=0= 又俾
黃sir話啦 .........
電腦 : sir無返= = 之後
玩遊戲∼ 好好玩 =\/=
笑^^
週會 : 轉左art ,寫生 ...
話校旗= 0='
epa: 同kison 做作業!
冇聽過書=~=
art :變左聽講座 ~
身體健康啦! ~ ~
lunch ,, 同渭 , 琦&pool
去左盈風! 然後各自走
=__=
英文 :又俾miss eng 話嚕*
唉|/\|
中文 : 又冇咩聽書
放學 ,同渭去左市中><
係美心食西餅@@
好美呀^0^
好耐都冇打日記啦~
|